Wednesday, November 5, 2008

How Long Can An Anorexic Person Live

Training Plan 10 K



Level: Beginner (Men and women who want to start in the 10k)

Plan: 4 days a week.
Duration: 5 WEEKS


1st week Monday - 20 minutes
Tuesday - Rest Wednesday
- 3 races at a rapid pace of 5 minutes (3 min jog between runs)
Thursday - Rest
Friday - 25 min stable career
Saturday - Rest Sunday
- 30 min of light jogging

2nd Week
Monday - Rest
Tuesday - 35 minutes of light jogging
Wednesday - Rest
Thursday - 20 min.
stable career Friday - Rest Saturday
- 2 runs at a brisk pace of 10 minutes (walk 4 min between runs)
Sunday - 40 minutes of light jogging



Week 3 Monday - Rest
Tuesday - 30 minutes
stable career Wednesday - 3 races of 5 min, 3 min jog between runs
Thursday - Rest
Friday - 35 min stable career
Saturday - Rest Sunday
- 50 min light jogging



4th week Monday - Rest
Tuesday - 35 min
stable career Wednesday - Rest
Thursday - 40 min stable career
Friday - 4 runs of 6 min (3 min jog)
Saturday - Rest Sunday
- 60 min light jogging



the 5th WEEK Sunday - Rest
Tuesday - 30 min stable career
Wednesday - 3 races steady pace of 8 min, 2 min jog between
Thursday - Rest
Friday - 25 min stable career
Saturday - Rest Sunday
- 10 KM RACE

0 comments:

Post a Comment